Zapytanie ofertowe 1/2017: Zadanie 3. Wykonanie, dostawa i montaż puf dziecięcych, dla młodzieży i dorosłych, foteli, foteli rogowych
Siemiatycze, 15 maja 2017r.
MBP.221.1.2016
Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Górna 23
17-300 Siemiatycze
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia pn. : WYKONANIE, DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI DO MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SIEMIATYCZACH (3)
w ramach zadania „Czytam więc jestem – Biblioteka nowoczesna formą i stała treścią”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020.
Na podstawie punktu X.1 zapytania ofertowego z dnia 28 kwietnia 2017 r., Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.
DYREKTOR
Miejskiej Biblioteki Publicznej
Ewa Iwona Nowik
Siemiatycze, 28.04.2017 r.
MBP.221.1.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017 NA:
WYKONANIE, DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI DO MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SIEMIATYCZACH (3)
w ramach zadania „Czytam więc jestem – Biblioteka nowoczesna formą i stała treścią”
dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020
I. ZAMAWIAJĄCY
Miejska Biblioteka Publiczna
im. Ks. Anny Jabłonowskiej
ul. Górna 23 A
17-300 Siemiatycze
NIP: 544-13-15-296, REGON: 000905296
tel. 85 655 23 18
adres e-mail: biblioteka@mbp.edu.pl
adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbp.edu.pl/
zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.:
WYKONANIE, DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI DO MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SIEMIATYCZACH (3)
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 30 000 Euro. Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), postępowanie wyłączone z obowiązku stosowania w/w ustawy. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania ofertowego.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż mebli do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach wg dokumentacji załączonej do zapytania - załącznik nr 1
- Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20.07.2017 r.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
Ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Kompletną ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres biblioteka@mbp.edu.pl lub pocztą tradycyjną, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Górna 23A, 17-300 Siemiatycze, do dnia 12 maja 2017 r., (liczy się data wpływu), w tytule wpisując: „WYKONANIE, DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI DO MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SIEMIATYCZACH (3)”
Oferty złożone po terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub faksem Oferent przesyła skany wszystkich dokumentów podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wykonawcy. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub faksem oferent wyłoniony, jako wykonawca zamówienia obowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy doręczyć Zamawiającemu oryginał oferty.
- WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY I SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIENIA
1. O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcy, należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Zamawiający oceni spełnienie warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB OCENY
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które spełniają warunki stawiane w zapytaniu ofertowym.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium: „Cena” i „Gwarancja”.
- Znaczenie procentowe kryterium:
1) „Cena” – 90% - maksymalna liczba punktów – 90
Porównywaną ceną będzie cena brutto. Podana cena to całkowita cena, jaką Zamawiający poniesie w związku z wykonaniem, dostarczeniem i montażem mebli do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach wraz z podatkiem VAT.
2) „Gwarancja” – 10% - maksymalna liczba punktów – 10
Okres gwarancji będzie oceniany wg poniższej przedstawionej skali:
a) Wykonawca, który zaoferuje co najmniej 36 miesiące gwarancji – 5 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje co najmniej 48 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Minimalnym okresem gwarancji, jest okres 24 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji w formularzu oferty, zostanie przyjęte, że okres ten będzie wynosił 24 miesiące i zostanie przyznane 0 punktów. Maksymalnym okresem gwarancji przyjętym do oceny w ramach niniejszego kryterium jest 48 miesięcy.
- Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwiekszą ilość punktów po zsumowanoiu punktacji poszczególnych kryteriów.
- Razem liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – razem liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem http://www.mbp.edu.pl/ oraz http://bip.mbp.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
- DODATKOWE INFORMACJE
- Zapytanie zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego http://www.mbp.edu.pl/ oraz http://bip.mbp.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania lub nieprzyjęcie żadnej z ofert w każdym momencie i bez podania przyczyny.
- Termin płatności zgodnie z załącznikiem nr 4, istotne postanowienia umowy.
- Dodatkowych informacji udziela Ewa Iwona Nowik pod numerem telefonu 85 655 23 18 oraz adresem email: dyrektor@mbp.edu.pl
DYREKTOR
Miejskiej Biblioteki Publicznej
Ewa Iwona Nowik
Załączniki:
- opis przedmiotu zamówienia
- formularz oferty
- oświadczenie Wykonawcy
- istotne postanowienia umowy
Metryka strony